Kod promocyjny, który włączył mi dzień

• Nie jestem człowiekiem, który szuka okazji. Wręcz przeciwnie – zazwyczaj jestem tym, który mówi „jak coś jest za darmo, to Ty jesteś towarem”. Tak mnie nauczył ojciec. I może dlatego przez długi czas omijałem szerokim łukiem wszelkie bonusy, promocje, kody rabatowe. Nawet w sklepie spożywczym nie skanowałem aplikacji, bo miałem wrażenie, że to jakiś absurd. Ale życie potrafi zmienić perspektywę. Zwłaszcza gdy siedzisz na zwolnieniu lekarskim, za oknem leje, a Ty masz właśnie najgorszy dzień w roku.

Pracuję jako magazynier w dużym centrum logistycznym. Fizyczna robota, osiem godzin na nogach, wózki widłowe, palety, etykiety. Lubię to, bo nie muszę myśleć. Ale pewnego dnia – zwyczajnie, po prostu – wykręciłem sobie nadgarstek. Głupota, źle podniosłem skrzynię. Lekarz dał L4 na dwa tygodnie. Pierwszy tydzień był jeszcze znośny: seriale, drzemki, leniuchowanie. Ale drugi tydzień – to było piekło nudy. Wszystkie seriale obejrzane, znajomi w pracy, dziewczyna na zmianach. Zostałem sam z czterema ścianami i myślami.

W środę, około jedenastej przed południem, surfowałem po internecie. Trafiłem na jakieś forum, gdzie ludzie wymieniali się kodami rabatowymi do różnych sklepów. Normalnie – minąłbym obojętnie. Ale jeden wątek wyróżniał się: „Kody do gier, sprawdzone, dzisiaj aktywne”. Ktoś opisywał, że wpisując konkretną sekwencję, można dostać dodatkowe środki. Bez haczyka, bez wpłat. Pomyślałem – dobra, jestem ciekaw. To nie jest wydawanie pieniędzy. To tylko sprawdzenie, czy to działa.

Znalazłem stronę, o której pisali. Zarejestrowałem się, podałem podstawowe dane. Proces był szybki. I wtedy – w polu na kod promocyjny – wpisałem ten, który wyczytałem na forum. System go zaakceptował. Okazało się, że vavada kod promocyjny, który znalazłem, dawał mi darmowe spiny bez konieczności wpłaty własnych środków. Serio. Zero złotych z mojej kieszeni, a na koncie wylądowało równowartość 40 złotych w postaci bonusowych obrotów.